4 Mayıs 2010 Salı

Ruh Güncellemeleri - 1

Yazasım geldi çok fena.. Karar verip verdiğim kararları uygulayamadığım bir günün son saatlerinde, yeni günden umutluyum.. Yarından yani..


Evet, yarın radikal diyetimin ilk günü olacak. "Radiket" ismini taktım ben buna. Yarın Radiket Vol.15689 başlıyor.

Ben de sizdenim; bunu okuyan senin gibiyim.. Her haftanın sonunda kendimi hakettiğimden hiiiiç şüphem olmayan ödüllere boğarak tatlı jübilelerimi yapıyorum ve yeni haftanın daha ilk iki günü içerisinde sükût-u hayâlle bitiyor kısa vâdeli planlarım. Yine öyle bir hafta işte.. Bugün de jübilemi Pizza Hut'ta yaptım. Ama bu defa çok kararlıyım, öncekilerden sanki bir gıdım daha çok!

Aktif spor yapıyorum. Aktif demek de yanlış aslında, süperhiperaktif spor yapıyorum ben.. İşe başlamadan önce sabahın köründe, öğlen aralarında, akşam iş çıkışı gecenin körüne kadar.. Hem de her birinde canımı çıkartırcasına.. Vücudum battery low sinyalini verdiğinde evin yolunu tutmuş oluyorum ve eve girdiğimde sistem kendini kapatıyor artık. Stand by moduna bile geçmeden shut down oluyorum. Görenler bu azimle şu ana kadar olimpiyatlarda bir branş seçmiş olsam altın madalyaya oynayabileceğimi söyleseler de kazın ayağı hiç öyle değil işte. Ben sadece yediğim cheesecake ve brownie'leri yaksam, o yeter bana. Ama nâfile..

Doğrusunu bilmek yapmak için yeterli olmuyor hayatta. İnsan makine değil ki, duyguları var.. Hele ki benim. Çaktırmam ama gerçek bir ruh hassasıyım işte. Yediğim çikolatalar da midemi tatmin etmek için değil, gerçekten tamamen duygusal. Diyetisyene gittim, profesyonel spor hocalarından ders ve nasihâtler biriktirdim. O kadar ki, bildiklerimden kitap bile yazarım da bestseller olur. En zor yardım edilebilecek insan tipiyim ben. Belki de sadece bir psikoloğa görünmeliydim bunları yapana kadar..

Ama "yarın, geri kalan ömrümün ilk günüdür" düsturunu benimseyerek yine umutluyum. Evet, yapabilirim!!


-Pia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder